torstai 1. syyskuuta 2016

Aikuinen nainen

Nyt vartin aikaistettuun aamurutiiniini kuuluu katsoa kahvikuppi kourassa Studio55:ttä.

Ja yhtenä aamuna sieltä tuli "Esteettisten pistoshoitojen hyödyt ja riskit", jossa meikkitaiteilija ilmeettömillä hymyyn pyrkivillä kasvoillaan kehui kovasti saamiaan pistoksia ja kertoi kuinka Aikuisen naisen pitää......  Että se ottaa minua korvaan. Siis tuo Aikuinen nainen-nimitys.
Kyllähän minä sen ymmärrän jos pitää, niin pitää, mutta voiko typerämpää harhautusyritystä keksiäkään vanhenemiselle kuin tuo Aikuinen nainen. Mikä siinä välissä sitten on alaikäisen jälkeen....

Juu, tiedän...olen sitä ennenkin täällä päivitellyt. Mutta nyt pistää miettimään, että mikäs minä sitten tahdon olla. Minä en tahdo olla Aikuinen nainen, enkä ehkä kyllä kypsäkään .

Identiteettini on nyt ihan hukassa !!! Siis mikä minä olen. Olenko ikäihminen, täti, mummo.....sitä jään tässä miettimään, mutta EN ainakaan Aikuinen nainen.....

                         >>   Aikuinen nainen
                                                                                                        Mummo, Jaakko, Gran, Keinutuoli, Rokkari