maanantai 9. marraskuuta 2015

Päivän pähkinä

Sain tuossa illan suussa mielestäni oikein kuningasidean, kun alkoi kutoessa ottaa pattiin jatkuvasti puikon toisesta päästä tippuvat silmukat.

Ääneen pähkäilin, että olisipa puikkojen päässä jotkut topparit. Siihen Isäntä ideoi, että laita maalarinteippiä ja minä tein heti töitä käskettyä.

Mutta kappas, eipä edennyt työ kuin yhden ainoan kerroksen, kun tuli jo toppi vastaan. Siinä sitä riitti minulla ihmettelemistä ja olin jo ihan varma siitä, että Isäntä oli minun paikalta poistuessani tehnyt tepposen ja ja kääntänyt puikot jotenkin väärin päin, niin että kun kutoo, tuleekin väärä pää vastaan !!!!
Mutta uskottava se on, että tuollaisilla topparipuikoilla ei voi sukkaa kutoa, yrittäkääpä vaikka 
  Ja kun minulla kun oli vielä ihan varma muistikuva, että se on aina ennen onnistunut. Taitaa olla kyllä nyt maailman lainalaisuudet jotenkin sekaisin vai menisikö meikäläisen naislogiikan piikkiin.