torstai 12. marraskuuta 2015

Painajaisia

HUI KAUHISTUS !
Pitäisi mennä verikokeeseen. Se on minulle ihan kauhea ahdistuksen aihe Olen Isännän mielestä stressannut asiaa jo ainakin viikon verran. Nähnyt painajaisia ja hionnut tyynynikin märäksi. Meinannut jo peruakin ajan moneen kertaan. Pelkään, etten saa untakaan......
kun minun pitää olla .......r a v i n n o t t a.
Viis minä piikeistä, ne ei aiheuta mitään pelkotiloja, mutta tuo yön yli syömättömyys, se vasta huolettaa.

Ja lisäksi alkaa jo joulukin tässä kaatua päälle, kun alkaa öisin näkemään taas niitä jokavuotisia joulupainajaisia, missä jouluaattona kello tulee noin 17 ja huomaan, että olen unohtanut ostaa.... kinkun joulupöytään. Sehän se on joulumuorin pahin painajainen.




No, nyt kuitenkin sitä aamua oottelemaan ilman iltayökahvia. Paras kait mennä katsomaan TV:tä, sehän on se paras ajan tappaja, niin tulee aamu pikemmin.....