maanantai 13. marraskuuta 2017

Pimeät illat

Kyllä mää oon nyt NIIN kyllästynyt noihin sääennusteisiin. Aina niillä on vaan se sama käsikirjoitus. "Norjan mereltä saapuu peräkanaa Suomeen pilvijonoja, vuoroin sataa ja vuoroin ei." Onneksi kuitenkin vaihtuu sentään sääennustajat, niin voi katella millä tyylillä kukin sääkartan edessä kättään heilauttaa.

Samalla tässä TV:tä katsellessa "ihailen" naamaani 10 x suurentavasta peilistä. Ostin semmoisen viikonloppuna. Kannattava ostos, näkee KAIKEN paljon paremmin kuten kääntyneen silmäripsen ja paljon muuta, mitä ei ole edes tiennyt naamassa olevankaan !!!
Ojensin peilin huvittuneena Isännällekin sen tietämättä vielä, mitä sieltä näkyy. Kuului vaan iso
OHO !!!!!!!!  kun se vei peilin nenänsä eteen  .

Kännyäkin siinä iltani iloksi räpläsin ja arvuuttelin Isännältä, että "Tiedätkös, MISSÄ lajissa mä olen hyvä". Isäntä mietti ja mietti. Mä vastasin, että "Mä oon TOSI hyvä kysymään kysymyksiä Googlelta"

Oikealla Repen paljon puhuva ilme isäntäväen iltahöpötyksistä. Jutut kun ei aina yllä Repen tasolle.


Käytiin muuten viikonloppuna tanssimassa pitkästä aikaa. Yllätin Isännän esittämällä ajelua Suomen syksyn pimeimpään vuodenaikaan niinkin eksoottiseen paikkaan kuin Kartanokievari Äänekoskella. On se kuulkaa vaan ihan oma lukunsa, kun lähtee Suomessa ajelemaan maille tähän aikaan syksystä. Se on kuulkaa eksoottista se.
Kiva oli tanssia, mutta edelleen on ne tanssikengät ostamatta.