tiistai 29. marraskuuta 2016

Pojat on poikia

Kyllä se kuulkaa tytöt on sillä tavalla, että Isännän Ilo on Emännän Onni. Vaikkakin vaatiihan tuo jatkuvaa uhrautumista. Kuten esim. minun rakkaan ompelupisteeni jatkuvaa siirtelyä paikasta toiseen, kunnes sille ei enää löydy mitään paikkaa. Mutta kukapa ei nauttisi Isännän lapsenkasvoisesta hymystä, kun se saa taas vallattua yhden huoneen lisää Mediapisteelleen, tällä kertaa levittäytyen takkahuoneeseen. Kun ei millään riitä kuulemma olohuoneen TV. Vaan pitää olla takkahuoneessakin toinen TV (jossa se minun ompelupisteeni viimeaikainen sijainti on ollut) ja mitä lie audiovisuaalisia laitteita.

Mutta on se vaan niin kiva katsella iloista Isäntää, jonka leikkikenttä on kotona. Ja mikäs minun on ollessa, minä "pienen tilan ihminen" kun Isännällä senkun imuroitavat tilat lisääntyy                     >>>>  Jos olisin mun mies   
Olohuone, Huone, Sisä, Tv